Van concept naar uitwerking.

Ik kreeg van Mastercard de opdracht om een JRE-advertentie te maken in een formaat van 15×15 cm. De beelden heb ik zelf aangeleverd en de copy kwam van de copywriter.

JRE (Jeunes Restaurateurs) is een internationale vereniging van jonge restauranthouders en chefs, met ruim 390 restaurants en 160 hotels in 16 landen. Ze focussen op culinaire perfectie, lokale ingrediënten en duurzaamheid. Mastercard is hun hoofdpartner.

Aanpak

Ik begon met beeldonderzoek en zocht gericht op “fine-dining”, passend bij JRE. Zo maakte ik een beeldselectie, die vervolgens door de klant werd goedgekeurd.

Voorstellen

Met de geselecteerde beelden maakte ik vijf voorstellen, die ik naar Mastercard stuurde voor feedback. Uiteindelijk koos Mastercard voor het eerste voorstel.

Uitgeleverde advertentie

Met de geselecteerde beelden maakte ik vijf voorstellen die naar Mastercard zijn gestuurd voor feedback. Mastercard koos uiteindelijk voor het eerste voorstel.