Van concept naar uitwerking.
Dit was het eerste project waar ik tijdens mijn stage aan werkte. Ons bedrijf deed mee aan een pitch voor TenneT, met als doel een campagne te ontwikkelen om nieuw personeel aan te trekken. Ik maakte diverse assets, zoals logo’s en ontwerpen voor de concepten van het creatieteam. Het project bleef uiteindelijk op conceptniveau, omdat we de pitch niet wonnen en de campagne niet werd gelanceerd.
Aanpak logo
Het idee was om een intern radioprogramma voor TenneT-medewerkers te maken, waarin ook vacatures werden gedeeld en populaire muziek werd gedraaid.
Bij het ontwerpen van het logo hield ik rekening met de huisstijlkleuren van TenneT en streefde naar een professionele uitstraling. Daarnaast verwerkte ik de vorm van het TenneT-logo op een nieuwe manier, zodat er een herkenbare link bleef tussen het huidige logo en het conceptuele radiologo.
Goodiebag
Na het logo ontwierp ik een goodiebag met bijbehorende items, zoals sleutelhanger, mok, notitieboekje, powerbank, usb-stick en de tas zelf. Alles in de projectstijl, met de twee lijnen die overal terugkomen als verbindend element. Deze streepjes fungeerden als een soort mascotte en zijn in alle uitingen te zien.
Foodtruck producten
Een van de ideeën was een foodtruck waar je vacatures kon beluisteren en solliciteren. Hiervoor ontwierp ik twee assets voor in de foodtruck, zoals een ontbijtreep, koffiebekers en een blikje.










